Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Orelha | użytkownik

imię i nazwiskoTomasz, Jakub Wiśniewski adresKościan zarejestrowany27.07.2007 @21:56:20 ostatnio na stronie09.10.2013 @14:59:04

Nie lubię mówić o sobie...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3197342
digarty60 komentarze1255 posty na forum34

komputer / sprzęt
Chwilowy brak puchy

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~LarrisArt    09.04.2009 @11:12:53
cześć! ^_^
_______
Z fotografią jest jak z seksem,
jeśli nie ma uczucia to nawet technika nie pomoże.
-kosija    17.01.2009 @16:49:54
ja też. ;d
-kosija    17.01.2009 @13:29:06
dzięęki. ;dd
~Pathra89    16.01.2009 @13:20:33
NMZC
_______
Świat należy do ludzi, którzy mają odwagę marzyć i ryzykować, aby spełniać swoje marzenia. I starają sie robić to jak najlepiej. — Paulo Coelho "Walkirie"
~Pathra89    15.01.2009 @00:05:39
_______
Świat należy do ludzi, którzy mają odwagę marzyć i ryzykować, aby spełniać swoje marzenia. I starają sie robić to jak najlepiej. — Paulo Coelho "Walkirie"
~Pathra89    14.01.2009 @13:19:39
w BW ok specjalnie dla Ciebie ale jutro ten angel bedzie albo jeszcze dziś po północy :P
_______
Świat należy do ludzi, którzy mają odwagę marzyć i ryzykować, aby spełniać swoje marzenia. I starają sie robić to jak najlepiej. — Paulo Coelho "Walkirie"
~xpeachx    25.12.2008 @14:10:06
a dzien dobry
~yuii    19.12.2008 @12:43:32
Ja już mam pomysł na Adiego xD CapoAdi w śniegu;] mam nadzieje ze wytrzyma.. I że wtym roku spadnie choc troszkę śniegu:/
Ja dopiero niedawno dorobiłam się pstrykadełka^^ Na razie muszę sie jeszcze wiele na nauczyć.. Masz już jakiś sprzęt na oku?
Co do wspólnego focenia muszę przyznać dobry pomysł
~yuii    18.12.2008 @16:18:16
he he no nie wierze oglądasz Dragon ball ? xD hehe dobra bajka! xD mam wszystkie odcinki xD
A no właśnie jak wpadłam na pomysł żeby mu zrobić sesje, to Adi się pochwalił że już jedna miał I pokazał mi Twój profil
~MariuszCiurzycki    29.11.2008 @17:31:19
A dzięki, z deka kłopot ze złapaniem AF miałem i w końcu na ręcznie łapanie ostrości się nastawiłem, oko bolało jak cholera, i Ps miał wąty bo jak nie za mało mu dysku to pamięci mu brakowało...
Pozdrawiam, a kiedy coś uchwycisz, a najpierw kupisz i na co polujesz?
_______
Najlepszym podziękowaniem jest ocena i komentarz moich prac
http://mariuszciurzycki.digart.pl/digarty/
Więc skoro ja Cię oceniłem, miło mi będzie jeżeli zerkniesz do mnie
-comeoncomeout    08.11.2008 @01:11:54
zdjęęcia świetne. ; ]
~idalina    26.10.2008 @18:16:26
ale dlaczego skończyłeś? ja bez capo żyć niemogę choć teraz jakoś daje rade, ale kiedy znow bedzie grupa bede cisnac ile wlezie
_______
ja nie umiem robić zdjęć:P
~idalina    25.10.2008 @13:58:57
witaj co u ciebie? słyszles ze od listopada abada się u nas reaktywuje:D
_______
ja nie umiem robić zdjęć:P
~AlieNdwa    08.10.2008 @22:34:44
Dzięki
_______
Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić, aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali.-D. McCullin
~babyphat    06.10.2008 @14:18:54
dziekuje
~MariuszCiurzycki    02.10.2008 @20:43:09
hehe, w menu ustawienia sensor clear, zdjąć obiektyw i gruszką podmuchaj, powinno pomóc, jakby co to nieś do znajomego fotografa
_______
Najlepszym podziękowaniem jest ocena i komentarz moich prac
http://mariuszciurzycki.digart.pl/digarty/
Więc skoro ja Cię oceniłem, miło mi będzie jeżeli zerkniesz do mnie
~Kristov007    22.09.2008 @23:17:34
hehe:P
dzieki:d
Przy pieknej slonecznej jesiennej pogodzie az prosi sie, aby chwycic aparat w dlon i kadrowac Polska jesien, tylko wlasnie gdzie ta piekna sloneczna pogoda, mysle ze kolo weekendu przy sloneczku oczywiscie moznaby pomyslec nad wspolnym wypadem, moze polowanie na widoczki HDR:d?? pomyslimy zobaczymy, a tymczasem serdeczne loss pozdrossss;d DoZo
~Kristov007    14.08.2008 @01:55:00
Moj drogiCaly przyszly tydzien jest nasztak, tak zgadłeśpopoludniówki:D
wiec można urzadzic bagatelka do rana polowanko
niekoniecznie w granicach naszego miasta sexu i biznesu:P
pomyslimy tymczasem DoZo
~Kristov007    12.08.2008 @00:01:46
Wielkie dzieki za zachetemam nadzieje iż wyprawe ponowimy konieczniemmm noce fotki przy drzwiach pieprzyka miodzio:D
~MariuszCiurzycki    24.07.2008 @23:40:21
Obiekt ten sam tylko z innego miejsca
_______
Najlepszym podziękowaniem jest ocena i komentarz moich prac
http://mariuszciurzycki.digart.pl/digarty/
Więc skoro ja Cię oceniłem, miło mi będzie jeżeli zerkniesz do mnie
~Raisha    18.07.2008 @00:04:43
ja również pozdrawiam^^
~KSa    13.07.2008 @22:06:09
~MariuszCiurzycki    23.06.2008 @15:26:04
Musiałbym policzyć, ale koło 10-ciu, musiałem na raty dwie panoramy łączyć i z tych dwóch jedną bo wszystkie znaki kompa były przeciwko mnie
_______
Najlepszym podziękowaniem jest ocena i komentarz moich prac
http://mariuszciurzycki.digart.pl/digarty/
Więc skoro ja Cię oceniłem, miło mi będzie jeżeli zerkniesz do mnie
~weberski    22.06.2008 @17:19:42
Tak tak analogowa
Mi już po głowie lata parę pomysłów co do miejsc więc źle nie jest, ale jak na razie to miłej pracy życzę^^ i do usłyszenia
~weberski    22.06.2008 @13:08:43
hmm myślę że od lipca można by kombinować już z jakimś wypadem, bo teraz mam ciągle próby albo latam za pracą więc wolał bym na spokojnie wszystko zrobić. Ja tez się ciesz że ktoś podzieli się ze mną swoim doświadczeniem (bo jak na razie to ja tylko czytałem podręczniki o fotografowaniu i to wszystko) a taka wymiana informacji to swoją droga dobra rzecz. A co do nocnych zdjęć, to trochę bawiłem się na spływie Wisłą i powiem ci że świetna sprawa, wstawił bym coś ale niestety robiłem lustrzanką ; /
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt